Si farvel til XYZ, LOL og ROFL og andre forkortelser..

Resultatdrevet markedsføring

Når vi jobber med resultatdrevet markedsføring så er det å definere dine mål og hvilke resultater som er det du ønsker å oppnå.

Vi har utarbeidet et system for lead generering som setter opp strategi og innhold for å tiltrekke nettopp den potensielle kunden som er på jakt etter ditt produkt eller din tjeneste! 👀

Du hjelper oss å definerer hvordan suksess ser ut for deg 📈, og bruker BEST Practices for å sørge for at vi jobber med den dataen som kommer inn for å sørge for at vi leverer de resultatene du trenger!

 

dine mål informerer strategi
Bygg strategi for vekst

Datadrevet markedsføring maksimerer effekten

Vi snakker ofte med  kunder som opplever at de som skal hjelpe de med markedsføringen ikke forstår målene de har og fokuserer på KPIer og mål som ikke gir ønsket resultat.

Det er null dypdykk i bedriften din, hvilke system har du? Hvordan fungerer de allerede? Hvordan ser markedsføringen din ut? Og hva måles og hvordan er det satt opp måling?

Hva bør resultatene være basert på tidligere resultater og bransjestandarder?

Hvordan påvirker det måten du får nye kunder på?

Vil du vi skal produsere resultater for deg? 
Results
Jobb med oss!
Systematic Coversion Optimization Method (SCOM)

Samme resultat hver gang - gjennomprøvd prosess

Systematisk leadsgenerering

SCOM™ er en metodologi utviklet med øye for å se på konverteringsoptimalisering på en helt ny måte. Vi ser på MYE MER enn bare konverteringsprosenten til landingssiden din, og jobber heller med å se på hele kretsløpet i kjøpsreisen din for å maksimere resultatene du får.

Denne kombinasjonen av fokus på detaljer øker antall henvendelser og gir resultater i alle stegene av markedsføringen din, som gir høyere frekvens på konvertering, høyere snittkjøp og mer konsekvent tilgang på potensielle kunder.

Akkumulert effekt

Få maksimalt utav markedsføringen

Når vi jobber med resultatdrevet markedsføring så ser vi IKKE bare på hvordan landingssidene dine er for seg selv.

I stedet ser vi på salgstekster, tydelig og personaspesifikk annonseringsmålretting, tekster som imøtekommer alle spørsmål som kan få den potensielle kunden til å ikke ta kontakt med deg, og svarer på dette.

Dette kombinerer vi med fantastisk designet annonser og  mediekjøp plassert av våre eksperter.

Kombinasjonen av disse traktene (funnels)  og landingssider med våre omni-kanal annonsering gir en akkumulert effekt som vi kaller SCOM™.

beste strategi
FAQ - ofte stilte spørsmål

Vil du vite mer?

Hva slags kunder jobber du med?

Vi har oppnådd veldig gode resultater for bedrifter som er fokusert på lead generering,  informasjonsprodukter, bedrifter med høy kostnad på produktene og bedrifter som er en blanding av både e-handel og informasjon/leads.

Hva skjer om vi vil komme i gang?

Det beste å gjøre er å avtale en samtale med oss for å se om vi kan passe til å jobbe med hverandre.

Neste steget vil være å få teamet vårt til å lage en strategisk vekstplan for bedriften din som vil identifisere de største mulighetene vi kan påvirke kjapt.

Hvis vi da blir enige om å jobbe sammenavtaler vi en onboarding-samtale der du vil møte teamet som vil jobbe med deg for å gjennomgå og implementere den strategiske vekstplanen.

Vi krever en innledende periode på 90-120 dager å jobbe sammen når vi starter – dette er fordi det tar tid, krefter og tålmodighet å implementere gode strategier.

Hva koster det?

Prisen vår kommer ann på det vi anbefaler i vår strategiske vekstplan.

Dette kan være forskjellig for hver kunde fordi det avhenger av din bedrifts unike behov.

En viktig ting å merke seg er at den prosentvise kostnaden reduseres jo mer vi skalerer. Og vi skal jo være en investering, ikke en kostnad.

Nei, vi er ikke det billigste byrået på markedet. Men ja, vi er verdt hver eneste krone!

Hvem lager annonser og tekst til annonser og salgssidene?

Dette er et godt spørsmål som dukker opp igjen og igjen - og med god grunn.

En av de mest kompliserte delene av markedsføringen er å spinne opp nye og kreative måter å fortelle en historie på.

Heldigvis, her i Vecora, har vi veldig gode folk til  annonsetekst, video, gifs, bilder og alt mulig annet du måtte trenge-

Og det som er enda bedre, er at vi bruker systemer til ikke bare å lage, men vi bruker systemer for å kontinuerlig forbedre bilder, tekster og oppsett. På den måten vil du aldri "gå tom for" ideer.

Hva med sporingsproblemer? Har dere noen som er gode på sporing?

Med alle de nye personvernoppdateringene og begrensningene, problemer med attribusjon og begrensninger på sporing, er dette ofte en av de mest utfordrende delene av markedsføring.

Å kunne måle markedsføringseffekt er så avgjørende for bedriftens suksess. Vecora flere personer som jobber med å få til å få alt satt opp riktig første gang. Datateamet vårt overvåker kontoene dine nøye dag ut og dag inn for å sikre at når og hvis noe går galt, vet vi det ASAP og er i stand til å løse problemet umiddelbart.

Er min bedrift rett størrelse for å jobbe med Hallgeir og Vecora?

Her i Vecora jobber vi med et bredt spekter av bedrifter, de litt større virksomheter har en tendens til å se den største effekten og verdien.

Men om du lurer på dette, så vil jeg anbefale å fylle ut dette skjema her, så gir vi beskjed om hvordan vi kan passe for å jobbe sammen,

Hvordan jobber du med kunder? Hva slags kontakt vil jeg få?

Vi er stolte av å behandle kundene våre på samme måte som våre egne kollegaer.

Når du velger å jobbe med Hallgeir og Vecora, vil du ikke bare ha tilgang til kompetansen, tekstforfattere, konverteringsarkitekter og mediekjøpere i verdensklasse, men du vil også få tilgang til din egen prosjektleder som er ansvarlig for at DU lykkes. Dette er forhåpentligvis din favorittperson som jobber for DEG i selskapet vårt,  og sikrer at du er mer fornøyd enn noen gang med resultatene vi produserer for deg.

Hva om jeg ikke har en "funnel" som virker enda?

Vel tro det eller ei, det er veldig vanlig! De fleste kunder som kommer inn til oss i Vecora har enten ikke en funnel, eller de kommer inn med en funnel som ikke er optimalisert eller rett og slett ikke fungerer i det hele tatt.

Dette er grunnen til at vi tilbyr en komplett tjeneste i form av SCOM™.

SCOM™ er tjenesten vi har utviklet for å lage funnels som genererer henvendelser for bedriften din og optimaliserer landingssidene og funnelsene dine på ekspertnivå.

Hva slags resultater får jeg?

Dette spørsmålet er viktig, og svaret variere avhengig av hvilken type bedrift du har, etterspørselen etter produktet/tjenesten din, og villigheten din til å teste ut nye ideer og konsepter.

Kundene våre som har best resultater er de som har et ønske om fremdrift, tar eierskap i de endringene vi foreslår og jobber med oss aktivt for å bedre resultatene sine.

Usikker på hvor mye du bør bruke?

New call-to-action

Hva sier folk om resultatene?

CleanShot 2022-11-01 at 10.22.14
Prøvd mye forskjellig 

Jeg heter Bernt Morten Birkedal og er daglig leder og byggmester i Byggmester BOB i Stavanger.

Opp gjennom de siste årene har vi prøvd veldig mye forskjellig når det gjelder markedsføring,  alt fra radio, til lokalavis, forskjellige byrå, og 
vi har hatt mange erfaringer med forskjellige type markedsføring.

Løsningen

Etter vi begynte å bruke Vecora så har det blitt ordentlig god fart på sakene, og vi slipper å tenke på markedsføring, for det kan ikke.  Vi er byggmestere og det er det vi er gode på.

Det å ha noen som bare kan ta ansvaret og sørge for at det med markedsføring går av seg selv er helt magisk.

Resultatet

Å få en jevn strøm med potensielle kunder som har sagt at de er interesserte i at vi skal komme på en befaring har gjorte veldig mye greiere for oss å sørge for en jevn flyt med kunder.

Så lenge du ikke holder til i Stavangerområdet som byggmester, så vil jeg anbefale deg å ta en prat med Vecora for de har virkelig god peiling på hva man bør gjøre og ikke.

Få med deg nyhetsbrevet "Markedstips fra Hallgeir"

Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.